Latest Posts

Review: Dermalogica Clean start Ready, Set, Scrub!

By dinsdag, maart 04, 2014 , , ,

Hoi,
Vandaag heb ik voor jullie een review van de dermalogica Clean start Ready, Set, Scrub!

Omdat ik laatst een geweldig product heb gevonden tegen de huidproblemen van de wat jongere meiden, en ik dit graag met jullie wilde delen, besloot ik deze review van de Dermalogica Ready, Set, Scrub! online te zetten.




Ready, Set, Scrub! is een masker en scrub in een, deze twee stappen/soorten verzorging versterken elkaar en besparen tijd. Het product moet eerst worden aangebracht als masker, waarna het na een aantal minuten met vochtige en schone handen moet worden gemasseerd waardoor het in een scrub verandert. Dit samen zorgt voor een gladde, heldere huid met minder onzuiverheden.

Ready, Set, Scrub! bevat een aantal speciale bestandsdelen met speciale werkingen:
  • Zuiverende klei: Dit zuigt de overtollige vette bestandsdelen in je huid op, waardoor er minder onzuiverheden kunnen ontstaan. Ook dringt het tot diep in de poriën door. Dit samen maakt dat de huid gaat stralen op de goede manier, dus niet van het vet dat op je huid ligt.
  • Menthol: dit helpt met het koelen en verzachten van je huid, en zorgt ervoor dat deze na de "behandeling" minder rood is.
  • Silica: Dit zijn de scrubdeeltjes in het product die ervoor zorgen dat deze goed doordringt in de huid en een exfoliërende werking hebben..
  • Ready, Set, Scrub! bevat geen toegevoegde geuren of kleurstoffen.

Na dit product een tijdje te hebben gebruikt kan ik vertellen dat het voor het grootste deel zijn verwachtingen waarmaakt. Ik kan zien dat mijn huid een stuk rustiger is, maar de onzuiverheden zijn niet helemaal weg, maar dat is praktisch onmogelijk. Wel moet ik erbij vertellen dat mijn huid tijdens het masker af en toe brandde, en ik denk dat dit voor de hele gevoelige huiden dus niet fijn gaat zijn. Ook helpt het masker echt bij het verminderen van roodheid.
Een dikke klei met kleine scrubdeeltjes.

Het masker is heel fijn in gebruik, druipt en vlekt niet. Ook de scrub is goed afwasbaar en boenen is niet nodig. Verder is de geur nog een leuke bijkomstigheid, want wauw wat is deze fijn! een soort groene menthol en plantengeur, het helpt bij mij heerlijk bij het openen van mijn luchtwegen en het wakker worden.

Ready, Set, Scrub! is online te koop bij bijvoorbeeld Deze webshop voor 20 euro.
Wat gebruik jij om je huid zuiver en schoon te houden?















You Might Also Like

0 reacties