Latest Posts

Clipper tea

By donderdag, februari 06, 2014 , , ,

Hoi,

Ik persoonlijk ben een groot fan van thee drinken, en je kan mij ook echt blij maken met een heerlijke kop thee. En omdat ik gister een uitdeelverpakking van clipper tea kon bemachtigen (er waren serieus mensen aan het duwen voor een verpakking) besloot ik hier een artikel over te schrijven.



Omdat ik even later nog een verpakking in m'n handen gedrukt kreeg, dacht ik dat ik meerdere smaken voor jullie kon reviewen, het was dan ook een beetje teleurstellend dat er in beide pakketjes dezelfde smaken zaten. Maar hé, dit betekende ook dat ik meerdere keren van deze smaken kan genieten.


De twee smaken die ik mocht proberen zijn Organic green tea with lemon en  Organic lemon & ginger infusion.


 

Organic green tea with lemon
Deze thee smaakt zoals een groene thee moet smaken! Persoonlijk houd ik niet heel erg van de smaak van puur groene thee, maar de toevoeging van citroen frist het geheel wat op. Door deze combinatie is de thee heerlijk fris en geurig. Anders dan de meeste theeën trekt deze thee in een paar seconden  in het water en komt de heerlijke geur van citroen en groene thee je tegemoet!



Organic lemon & ginger infusion.
Wauw! Je denkt misschien: citroen, is dat niet te zomers? Nee, door de toevoeging van gember is deze thee precies goed voor de herfst en winter. Eigenlijk is deze thee te lekker om alleen in de donkere maanden van het jaar te drinken, deze thee kan je gewoon het hele jaar door drinken.


 
Albert Heijn verkoopt sinds kort een aantal smaken van Clipper Een pakje Clipper thee kost €2,39 en er zitten 20 zakjes thee in een pakje. Voor een biologische en fairtrade thee en een heel redelijke prijs.








You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk dat je er opnieuw bent! Ik drink ook graag thee. Mijn favoriet is groene thee met sinaasappelsmaak of lemon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je er weer bent ik hou van thee maar alleen van hele zoete zoals aardbei en bosvruchten liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dit klinkt heel goed, ik ben er wel benieuwd naar! Ik ben ook een echte theeleut en drink graag groene thee, maar ook smaakjes zoals applepie van Pickwick ;)

    BeantwoordenVerwijderen