Latest Posts

Mijn favoriete YouTubers; Top 10

By dinsdag, augustus 05, 2014 , , , , , , , , , , ,

Vandaag geef ik jullie een kijkje in een van mijn grootste verslavingen,YouTube! Ik vind het heerlijk om wanneer ik thuis kom op de bank te ploffen en alle nieuwe filmpjes te kijken van mijn favoriete YouTubers. Het leek mij leuk om mijn top 10 favoriete Youtubers met jullie te delen en er ook misschien achter te komen wat jullie leuk vinden. Klik snel verder om te weten te komen wie er in mijn top 10 staan!

10. StukTv
www.youtube.com/stuktv
StukTv is een onwijs leuk Nederlands kanaal. Elke woensdag uploadden Giel, Thomas en Stefan een video waarin zij de opdracht van de kijker uitvoeren, hoe gek of onmogelijk deze is. Deze opdrachten variëren van een half-naakte dropping ergens in Duitsland tot het wegrennen uit restaurants. Wat dit kanaal zo onwijs leuk maakt is natuurlijk het unieke concept, maar ook de humor en het matennaaien tussen de drie heren van StukTv maakt dit tot een kanaal waar ik elke woensdag met een glimlach op mijn gezicht naar zit te kijken!

9. Jim Chapman
https://www.youtube.com/jimchapman
Jim Chapman is een onwijs leuke Britse youtuber, en toevallig ook het broertje van de Pixiewoo's. De video's op zijn hoofdkanaal bestaan vooral uit veel humor, en Jim die tegen zijn 'Bestfriends' praat over van alles en nog wat. Ook het vlogkanaal van Jim is het bekijken waard. Jim is verloofd met Tanya Burr, is vrienden met 'the Brittish YouTube-gang' en maakt onwijs veel leuke dingen mee. Ook is Jim een van de weinige vloggers die heel vlogmas (elke dag van december  vloggen tot kerst) vlolbracht!

8. Alfie Deyes
https://www.youtube.com/user/PointlessBlog
Net als Jim Chapman is Alfie Deyes een britse Youtuber met een onwijs leuk vlog- en hoofdkanaal. Alfiie is het vriendje van Zoë (Zoella), is bevriend met 'de britse YouTubers' en ook gewoon een onwijs leuke persoonlijkheid!

Nikkie is een Nederlands meisje dat naast haar blog ook een onwijs succesvol Youtubekanaal runt. Haar video's gaan grotendeels over make-uplooks, en ik kan je vertellen, deze zijn ge-wel-dig. Nikkie plaatst elke week een tutorial over hoe zij een bepaalde look namaakt, en het is bijna verslavend om te kijken hoe zij de meest ingewikkelde make-up kunstwerkjes met het grootste gemak op haar gezicht maakt. Wat ik naast de prachtige makeup ook onwijs leuk vind aan haar kanaal is de manier waarop zij spreekt, het is namelijk niet te horen dat zij Nederlandse is, zo accentloos spreekt zij Engels(Amerikaans)

6. Fun for Louis
https://www.youtube.com/user/funforlouis
Op zijn kanaal plaatst de britse Youtuber/vlogger Louis Cole elke dag een vlog over zijn onwijs interessante leven. Louis reist onwijs veel en maakt geweldig beeldmateriaal, van alle plekken waar hij naartoe reist. Ook heeft Louis onwijs leuke vrienden, en het feit dat hij elke dag een volwaardige vlog upload maakt hem zeker een van mijn favorieten Als je van reizen houdt is dit kanaal zeker het bekijken waard!

5. Teske
https://www.youtube.com/user/teske
Teske de Schepper is een Nederlandse beautyblogger en Youtuber, op haar verschillende kanalen post zij verschillende video's variërend van wekelijkse vlogs tot beautyfilmpjes en reviews. Teske lijkt mij een onwijs leuke persoonlijkheid met een leuke vorm van humor, ook zorgt haar variërende content ervoor dat zij een groot publiek aanspreekt.

4.Tanya Burr
https://www.youtube.com/user/pixi2woo
Tanya Burr is een Britse Youtuber, blogster en makeupartist. Op haar hoofdkanaal zul je vooral heel 'girly' dingen vinden als Fashion- en beautyhauls, make-uplooks, maar ook onwijs leuke collabs met andere bekende Youtubers. Ook het vlogkanaal van Taya is het bekijken waard, Tanya is een onwijs leuke, bubly persoonlijkheid, is verloofd met Jim Chapman, en heeft onwijs leuke vrienden die ook vaak in haar vlogs voorbijkomen.

Joe Sugg aka Thatcher Joe is zijn youtubecarriëre gastart nadat hij meerdere keren in de video's van zijn zus Zoë verscheen. Inmiddels heeft Joe meer dan een miljoen subscribers en twee succesvolle kanalen. Op zijn hoofdkanaal kan je vooral onwijs grappige video's verwachten, denk hierbij aan meesterlijke impressie's, maar ook gewoon onwijs leuke en goed gemonteerde video's. Naast zijn hoofdkanaal heeft Joe ook een vlogkanaal waarop hij vlogs over zijn leven en YouTube vrienden post.

2. Beautygloss
https://www.youtube.com/user/beautygloss
Mascha is by far mijn favoriete Nederlandse YouTuber, naast haar beautyposts vlogt Masha nu ook elke dag, waarin zij haar alledaagse leven aan al haar volgers laat zien. Ik heb onwijs respect voor haar omdat zij zoveel van haar privacy inlevert om te doen wat ze onwijs leuk vindt. Ook vind ik het onwijs cool dat Masha het 'beautyYoutuben' en het bloggen heeft geïntroduceert in Nederland. Natuurlijk maakt Masha ook onwijs leuke video's, want anders zou zij niet in mijn top 10 staan, Masha maakt beautyvideo's en DIY's die de meeste mensen nog niet kennen. Als je op zoek bent naar een Nederlandse beautyguru met een persoonlijke touch, dan is Masha zeker de persoon voor jou!

1. Zoella
https://www.youtube.com/user/zoella280390
 En dan nu mijn absoluute nummer 1, Zoë Sugg a.k.a Zoella(280390). Zoë heeft twee kanalen, een hoofd- en vlogkanaal, op haar hoofdkanaal post zij veel girly stuf zoals shoplogs/hauls, tutorials, onwijs leuke collabs, maar ze behandelt ook wat serieuzere dingen zoals paniekaanvallen en onzekerheid. Zoë heeft naat haar onwijs leuke hoofdkanaal ook een vlogkanaal, waarop zij geregeld video's plaatst, maar ook wel eens hele maanden dagelijks vlogt. Zoë laat in haar video's echt zien hoe zij leeft en schaamt zich ook niet om te laten zien als het wat minder gaat, wat ik onwijs stoer van haar vindt.

Bronnen:
Geen van elke foto's zijn van mij, ik heb alle foto's van google, of van de blog van de desbetreffende persoon.

Wie zijn jullie favoriete Youtubers?

You Might Also Like

3 reacties

  1. I love youtubers too, great post Sophie :)
    My favorite is also Zoella and do you know Caspar Lee? You should check up on him :)
    I did a similar post a while ago, if you want to check it out : http://gossipnbooks.blogspot.pt/2014/07/youtube-generation-os-meus-favoritos.html
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know Caspar lee! He was actually one of the first youtubers i got obsessed with, he kind of introduced me to the whole Youtube-personality's!
      Ps. Nice blog do you have, i loove the layout!
      Xx

      Verwijderen
    2. Hahahah he was the first I got obsessed with too I met him through the twins Harries !
      Thank Sophie, I'm still working on it glad you liked it ;)

      Verwijderen