Latest Posts

Mini shoplog

By zondag, maart 16, 2014 , ,

Hoi,
 Gisteren ben ik even wezen winkelen en heb wat leuke producten gekocht die ik jullie vandaag laat zien. Enjoy!






Omdat ik de laatste tijd onwijs tevreden ben met de conditie van mijn huid besloot ik eens een minerale foundation aan te schaffen zodat ik mijn huid niet helemaal meer hoefde te bedekken met vloeibare foundation. Deze foundation geeft precies genoeg dekking om de roodheid van mijn huid te bedekken, maar nog wel mijn zomersproeten door te laten schemeren, heerlijk licht en luchtig dus.

Tja. ik had concealer nodig en ik zag deze toevallig voorbijkomen bij een favorietenvideo van Zoella, dus ik dacht 'laat ik deze maar eens uitproberen.' Ook mooi meegenomen dat deze mineralen bevat en dus minder chemisch is dan de normale concealers.

Gewoonweg een heerlijke geur, deze doet mij denken aan de geur die er in bepaalde spa's hangt.

Oehh, de geur van deze deodorant is echt hemels! Een heerlijk friszoete geur. Leuke bijkomstigheid, hij werkt ook nog eens geweldig goed. ik had deze op tijdens mijn kickboks les, en had geen last van vieze geuren.
En tot slot deze prachtige ketting, ik ben groot fan van statement necklaces en dit exemplaar is een mooie toevoeging aan mijn collectie:) Deze ketting is trouwens gewoon van plastic, niets speciaals verder dus.


Prijsinformatie:
Wet'n wild minerale foundation: €2.49
Maybelline pure cover minerale concealer: €3.00
Kneipp badolie in Rozemarijn: €0.69
Bourjois deodorant extreme protection: €1.99
Big bazar statement necklace: €6,99

Alle producten zijn verkrijgbaar bij Big bazaar.
Van welke producten zou jij een uitgebreide review willen zien?


You Might Also Like

4 reacties

  1. Wauw, wat een mooie ketting! Verder ben ik erg benieuwd naar de deodorant van Bourjois. Dit is een merk dat ik in de winkel eigenlijk altijd voorbij loop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Klik op de link voor meer informatie http://www.lovingyourlife.nl/2014/03/liebster-award.html Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee! Ik heb je genomineerd voor een liebster-award! Kijk snel even op mijn blog http://flashesofbeauty.blogspot.nl/2014/03/ik-ben-genomineerd-voor-een-liebster.html

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I nominated you for a Liebster Award! Check it out here : http://instantvaleria.wordpress.com/2014/03/20/liebster-award/ Love, Valeria xxx

    BeantwoordenVerwijderen