Latest Posts

Jasmine glam by Michael Kors review

By zaterdag, maart 08, 2014 , ,

Hoi lieve lezers,

Het is al een tijdje geleden dat ik deze parfum in handen kreeg, maar omdat ik met jullie deze heerlijke parfum wilde delen besloot ik toch deze review online te zetten.















Drie typen vrouwen; sportief, sexy en glamoureus.
De nieuwe collectie van Michael Kors die in augustus 2013 gelanceerd is bevat naast prachtige make-up  ook drie heerlijke geuren. Deze collectie onderscheidt zich van anderen omdat deze is onderverdeeld in drie lijnen voor verschillende typen vrouwen, de sportieve vrouw, de sexy vrouw en de glamoureuze vrouw. Op deze types zijn dan ook de make-up, verzorgingslijn en geuren gebaseerd.




Douglas verteld over Jasmine Glam:
'Jasmine Glam geeft alle aandacht aan de door Kors’ geliefde bloemennoot, jasmijn, terwijl warme houtnoten en sprankelende citrus op de achtergrond aanwezig zijn. De geur is, net als het fashion statement, openlijk vrouwelijk, ontworpen voor vrouwen die ervan houden om nagekeken te worden.


Ik persoonlijk ben groot fan van de geur, hij ruikt fris en bloemig en geeft mij een vrouwelijk gevoel. De geur zelf blijft ongeveer anderhalf uur prominent aanwezig, wat ik persoonlijk heel fijn vind omdat ik anders een beetje genoeg van de geur krijg. Als ik deze na anderhalf uur dan weer opspuit zorgt de topnoot er voor dat het niet weer gelijk dezelfde geur is, waarna deze na ongeveer een kwartier verdwijnt en de hartnoten tot uiting brengt. Verder vind ik de geur niet te overheersend, maar wel subtiel genoeg aanwezig om toch door andere mensen opgemerkt te worden.

Ook de verpakking vind ik prachtig, het luxe rosé goud gecombineerd met het heldere glas geven de geur net dat extraatje waardoor de geur helemaal tot zijn recht komt.

Michael Kors Jasmine Glam is in drie verschillende volumes te verkrijgen:
  • 30ml €52,00
  • 50ml €75.00
  • 100ml €98.00

Het parfum is hier te koop.

Wat is/zijn jouw favoriete parfum(s)?






You Might Also Like

1 reacties