Latest Posts

New in: Kiko Milano

By maandag, mei 04, 2015 ,

Een tijdje geleden was ik bij de net geopende Kiko in Amstelveen, Klik verder om te zien wat ik meegenomen heb!

De Kiko Milano winkel in Amstelveen is de eerste winkel van deze keten in Nederland, Kiko milano is een budgetmerk maar met een erg goede kwaliteit. Qua prijs valt kiko te vergelijken met bijvoorbeeld Maybelline en is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Kiko heeft een enorm aanbod variërend van lipsticks tot kwasten en lichaamsverzorging. Kortom, alles wat een beautyliefhebber zich kan wensen!

Als allereerste ging ik voor deze long lasting stick eyeshadow in de kleur golden beige. Deze sticks zijn onwijs handig als je snel even wat op je ogen wil doen maar niet heel veel tijd hebt. Wat ook een groot voordeel is is dat deze stick longlasting is en dus onwijs lang blijft zitten. Waar ik later achter kwam is dat deze stick ook niet snel creast!
De Long Lasting Stick eyeshadow is voor €6.90 te verkrijgen in de winkel en de webshop


Ook nam ik deze limited edition Glow2 Blush&Highliter mee. Een 2 in 1 product dat voor en prachtige glans op je gezicht zorgt.
Op de site is dit product niet meer verkrijgbaar (de koraalversie nog wel(deze vind je hier)) maar misschien dat je deze beauy in de winkel nog wel kan vinden.
De Glow2 Blush&Highliter kost €8.90


Tot slot nam ik ook nog een lipstick mee naar huis. Ik zocht al wat langer naar een mooie nude lipstick, en vond deze bij de Kiko!
De luscious cream lipstick in 501 Light rose is heerlijk creamy en blijft 2 tot 3 uur op m'n lippen zitten. Wel gaat hij  op den duur een beetje in de lijntjes zitten, maar dat neem ik op de koop toe!
Deze lipstick is in de winkel en op de site verkrijgbaar voor €6.90

Tot slot nog een paar swatches van de producten:


Wat vinden jullie van mijn geshopte producten?



You Might Also Like

0 reacties