Latest Posts

New in: Beauty88

By dinsdag, december 23, 2014 , , ,

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van mijn gekochte spulletjes bij de webshop Beauty88. Ik was namelijk al een tijdje opzoek naar een webshop die makeup revolution verkocht, en vond dit op deze site. Lees verder voor mijn andere aankopen!




Zoals je op de bovenstaande foto waarschijnlijk al kan zien heb ik na lang zoeken dit geweldige palette kunnen bemachtigen. Ik heb het namelijk over de Makeup Revolution 32 Eyeshow Palette Flawless. Dit palette bevat 32 prachtige kleuren variërend van warm tot koel en shimmer en glitter tot mat. Voor ieder wat wils dus.
Ook het pigment in de meeste oogschaduws is verbazingwekkend goed. Dit geldt alleen niet voor elke kleur, er zitten een stuk of 5 kleuren in die echt opgebouwd moeten worden, maar dat neem ik voor deze prijs op de koop toe!


Buiten de vele vershillende kleuren en looks die je hiermee kan maken is de prijs veruit het mooiste: dit palette kost namelijk maar €9.99. 

Ook kocht ik van hetzelfde merk een prachtige lipstick. De Amazing Lipstick in de kleur Mistify.
Wat op de foto niet zo goed overkomt is dat er een prachtige subtiele glitter inzit. De lipstick is erg creamy, brengt heerlijk aan en gaat niet in  de lijntjes zitten. Wel adviseer ik om een lipliner hieronder te gebruiken zodat de lipstick langer blijft zitten en niet gaat glijden.
Ook dit was weer een onwijze budgettopper, ik kocht deze namelijk voor maar €1.49

Verder stopte ik ook deze blush in mijn mandje. Toen ik deze blush swatchte kwam ik erachter dat ik dit eigenlijk niet echt een blush vind, hij geeft erg weinig kleur af. Wat mij wel blijmaakte was de prachtige glans die van dit product afkwam, een soort champagne/roze/goude glow. Dit product is als blusher dus een beetje teleurstellend, maar als highliter maakt hij mij erg blij!
De beautyUK baked Blush is niet meer op de beauty88 site verkrijgbaar, ik kocht deze voor ongeveer €5,-

Tot slot kocht ik deze eyeliner gel in de kleur peach(hier stond verder ook geen merk op.) Ik had bedacht dat ik deze ook heel goed als oogschaduwbasis kon gebruiken. Dit goedje laat de kleuren heel mooi uitkomen en maakt mijn ooglid ook mooi glad. Wel is het onwijs moeilijk om de randjes te blenden, want je ziet al heel snel een soort pannekoek verschil. Deze eyeliner gel was voor ongeveer €1,- te koop in de webshop, maar ik kan deze nu niet meer vinden dus ik neem aan dat deze niet meer te koop is.

Beauty88 vind ik persoonlijk een heel fijne webshop, met een goed en helder systeem. Snelle levering, mooie foto's en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zouden jullie ook een uitgebreide review willen zien incl. swatches en een look?

(Dit is geen gesponsord artikel en alle meningen zijn mijn eigen.)




You Might Also Like

3 reacties

  1. Het oogschaduwpalette heb ik zelf ook gekocht. Echt een heel goed product voor een fijn prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke palette voor de herfst, prachtige kleurtjes <3

    BeantwoordenVerwijderen