Latest Posts

Update: Vakantie

By maandag, juli 14, 2014 , ,

Hoi!

Even een kleine update vanuit het altijd zonnige Italië (not, ik zit hier heel leuk in de regen met een trui aan).

Ik ben dus op vakantie, maar zonder wifi waardoor ik dus niets kan posten. Ik ben naar de eerste en de beste free-wifi spot gerend om even een kleine update te geven. Er komen deze week dus geen posts online, en de winnaar van de winactie maak ik zo snel mogenlijk bekend! Wel beloof ik dat ik in mijn verdere vakantie extra veel zal posten en ben bezig met een overstap naar een eigen domeinnaam met een verbeterde layout die meer bij mij en m'n blog passen.

Sorry dus dat er al een tijdje niets online is gekomen, maar nu weten jullie in ieder geval de hoe en wat ervan.

X SophieLotte

You Might Also Like

0 reacties