Latest Posts

Winactie!

By maandag, juni 16, 2014 ,

Hoi!
Ik beloofde jullie laatst om een winactie te houden bij de 125 bloglovin volgers, en inmiddels heb ik deze al bereikt. En beloofd is beloofd, dus lees snel verder voor het winpakket en de voorwaarden!

In de foto hierboven is het al te zien dat het pakket bestaat uit:
  • Grazia, Beautygloss special



  • Barry M gelly nailpaint in de kleur guave

  • Peel-off mask


Wat moet je doen om dit pakket te winnen?
1. Volg mij,Sophie Lotte en mijn blog op Bloglovin'
2. Laat een comment achter met je mail of iets anders waar ik je op kan bereiken.

Wat kan je doen?
1. Laat een leuke comment achter
2. Like dit bericht op Bloglovin'
3. Geef deze post een google +1


Ik maak over twee weken de winnaar bekend
X SophieLotte

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wauw, van harte met je 125 Bloglovin volgers, topper! Er komen er vast nog veel meer bij. Deze Grazia is zo ontzettend gaaf. Op Mascha's blog heb ik er al het een en ander over voorbij zien komen. Het lijkt me onwijs leuk om hem te lezen, ik ben benieuwd wat ze er van gemaakt heeft. Wat heb je een gave nagellak bij het pakketje gestopt, super leuk! Mijn mail is dvankalmthout@hotmail.com. Liefs, Denise <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je volgers! Leuke winactie ook! Ik doe heel graag mee. Ik woon in België dus het zou super zijn mocht ik een kijkje kunnen nemen in de Grazia :) mijn emailadres kan je op mijn blog vinden x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meid met je volgers. Ik vind het leuk om je blog te volgen en alles te lezen wat jou bezighoudt ik heb er veel aan. Ik doe graag mee want ik vind grazia een leuk tijdschrift en mascha is echt een voorbeeld voor me . Ik volg je op bloglovin.

    Groetjes,

    Cheyenne

    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe mee :)
    florentienpadberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen