Latest Posts

Lush Bombardino en The green bubbleroon

By zondag, november 03, 2013 , , , , ,

Hoi lieve lezers,

Lush, een geweldige winkel. Omdat ik laatst deze heerlijke winkel tegenkwam besloot ik om er even binnen te wandelen. Eenmaal buiten werd ik vergezeld door een gevulde Lush tas met daarin twee heerlijke badproducten. Vandaag laat ik jullie mijn twee grote vrienden zien, bombardino uit de kerstcollectie en the green bubbleroon uit het normale assortiment.







 Lush Bombardino

Dit leuke gele mannetje sprak mij meteen aan in het schap, Ik was op slag verliefd. Niet alleen het uiterlijk van deze bath ballistic vond ik geweldig, de geur is wat deze vrolijke jongen speciaal maakt. Citroen cheesecake en slagroom kwam mij gelijk tegemoet. Deze geuren maakten samen met het schattige uiterlijk dat ik deze Bombardino zo snel mogelijk in mijn mandje wilde gooien.

Bombardino is genoemd naar een drankje uit de Italiaanse Alpen, het wordt gemaakt met rum of brandy en advocaat. Bovenop ligt een lekkere dikke laag slagroom! Deze ballistic ruikt doet je denken aan een citroen cheesecake.

In Bombardino vind je cacaoboter dat je droge winterhuidje verzacht, Siciliaanse citroenolie en Fair Trade Vanilla absolue geven Bombardino zijn heerlijke zachte geur.
Bombardino is 3,95 per stuk en is te koop in de winkels of in de webshop www.lush.nl
Lush the green bubbleroon
Ben je opzoek naar een bad voor frisse maar toch vol geurende bubbels. Dan is TGB wat voor jou!
Deze groene Bubble Bar ruikt volgens het etiket naar de populaire showergel Grass maar daarbovenop een noot van sinaasappel, oranjebloesem en bergamot. Een hele fruitige, groene, citrusgeur. Anders dan de meeste groene/citrusgeuren vind ik dat deze Bubble Bar niet alleen voor zomers is, Ook op de wat koudere, gure dagen zou TGB goed tot zijn recht komen en een weldaad zijn voor lichaam en geest.


 Omdat deze Bubble Bar  ingrediënten bevat als olijfolie en Shea boter zal deze je huid goed verzorgen
The Green Bubbleroon is 6.05 per honderd gram, en is verkrijgbaar in de winkels en te bestellen in de webshop www.lush.nl

You Might Also Like

2 reacties