Latest Posts

Kruidvat 1+1 actie

By vrijdag, mei 02, 2014 ,


Afgelopen woensdag hield Kruidvat de befaamde 1+1 gratis actie, en ik besloot een kijkje(en een koopje) te nemen. Kijk mee naar wat ik gekocht heb!



Even een overzichtje van alles wat ik gescoord heb;
- Rimmel match perfection foundation.
- Maybelline the falsies mascara in waterproof.
- Twee essence lipsticks.
- Catrice eyeliner.
- Catrice blush Pearls (LE)
- Catrice eyebrow pencil.

 
 
 Ik was al een tijdje opzoek naar een wat meer vloeibare foundation zonder die 'hele oranje ondertoon', en deze eigenschappen vond ik in deze foundation! Hij is dekkend, maar niet té, en bevat spf 18. Ik kocht deze foundation in de kleur soft beige 200.
 
Het zat er al een tijdje aan te komen... ik moest een nieuwe mascara. Nadat ik een filmpje van Tanya Burr zag waarin ze deze aanraadde besloot ik deze mascara te kopen, maar schrok ik een beetje van de prijs, maar met deze 1+1 actie was dit geen probleem meer. Ik kocht deze mascara in de waterproof versie omdat het met het zomerweer nogal eens vochtig kan worden en ik niet veel zin heb om mij continu zorgen te moeten maken om mijn panda ogen.

 
Lipsticks, tja, dit is niet omdat ik het nodig had, maar gewoon omdat ik van  leuke lipstickkleuren houd. Ik nam twee kleurtjes mee;  nr 10 Cotton candy en nr. 08 Colour Crush. Beide mooie roze kleuren. Colour crush neigt meer naar de koraal tint dan Cotton candy.

Ook haalde ik dit prachtige doosje met daarin 'blush pearls', geïnspireert op de meteorites van Guerlain. Deze Pearls geven meer glans dan kleur, maar zijn perfect voor een subtiele lichtroze glans. Deze haalde ik in de kleur C01 iROSEdescent.


Tot slot kocht ik deze eyeliner en eyebrowpencil. De eyeliner in 010 Black, en de eyebrowpenicl in 020 date with Ash-ton (leuke naam!). Beide zijn gewoon goed en  verder niet speciaal.

Wil je nog swatches of verdere reviews van deze producten zien, laat dat dan even achter in de comments!






You Might Also Like

0 reacties